måndag 6 januari 2014

Ärdethelgnuigen?

Blir alldeles förvirrad av alla röda och gröna dagar och vet snart inte när jag är var. I morgon är det visst vanlig vardag och det är bra så det blir någon ordning på det hela. Antar att alla som jobbar och är långlediga inte alls håller med mig.

Det verkar inte riktigt bra för kroppen att hångla med kameler. Min kropp verkar då helt ha gett upp efter besöket på ranchen men innerst inne vet jag att det inte är kamelens fel :) Kameler och andra pälsklädda varelser är bra för kropp och själ. Har helt enkelt fått jätte skovet Ragnar och han är inte nådig då han inte får sin medicin. Det är ganska tråkigt att inte orka och kunna göra något och dagar som dessa är avståndet mellan sovrum och toalett i längsta laget. Proverna visar på hög aktivitet i kroppen och då inte aktivitet som i skura skåpluckor utan i lederna. Detta gör mig väldigt trött så sover mycket. Sköterskorna som lägger om såret försöker pigga upp mig med att det blivit lite mindre men nja...ser inte så stor skillnad. Vi pratar fortfarande om månader innan det läkt och det är länge att samtidigt behöva ha aktiva inflammationer överallt. Har världens inflammation i vänster käkled och om jag nu även får det i höger käkled blir det nog en väldigt effektiv bantningsmetod då det kan vara hyfsat svårt att skotta in mat i munnen om man inte kan gapa. Man får se det positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar