fredag 3 januari 2014

fredag

Kan inte få min reuma medicin p.g.a buksåret. Det måste läka först. Försökte få insatt remicade igen igår då jag var i Sunderbyn igår men det var visst inte alls någon bra ide. Främjar infektioner och ökar risken för att jag ska få ytterligare komplikationer med tarm/buk. Känns väl sådär att veta att jag nu bara kommer att bli sämre och har redan fått inflammationer i leder jag knappt visste att jag hade. Jag vill göra min operation och få insatt medicin så jag hoppas att läkningen inte tänker ta allt för lång tid. Gissar dock på minst två månader till.
Har aldrig sett så mycket serier i hela mitt liv. Mellan varven är jag nog farligt rastlös. Kan inte vara bra för hjärtat. Tänk om man bara kunde sövas ned och väckas med ny knäled och hel buk till våren. Skulle spara en en hel pengar då också.

Nu är mitt kylskåp välfyllt då två morgonpigga killar kom med varuleveransen idag. Har även fått diskat, fått ut sopor och fått såret omlagt. Nu är jag redo för en jättefest! Väljer dock en stillsam fest med gänget från SOA.

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Ser att du fått Pernilla hjälp att styla om bloggen =) härligt med nytt.
    Tyvärr kan man inte klicka på länkarna, så man kan inte gå in på de länkar som finns, tex brukar jag klicka in till Pernilla från dig...detta går inte just nu. Men du kanske valt att ha det så?
    Idag ska jag på zumba intro för 2014
    Måste ta tag i volangerna runt magen min igen, ska du med?
    Visst ja, du bor ju så långt borta...hm.
    Älskar dig å hoppas verkligen 2014 blir ett friskt och trevligt år med många positiva inslag.

    Varmaste kramen. Moster E

    SvaraRadera