lördag 4 januari 2014

kamelhångel

Idag har jag blivit ordentligt rastad av cowboysarna Pernilla och Magnus. Då jag vaknade i morse hade jag inga direkta planer på att "hångla" med en kamel men det är klart... är den nog snygg så. Vi åkte nämligen till en ranch i Piteå där P och M skulle prova på western ridning och det var där jag träffade på herr kamel och det sa klick. Nu vill jag ha en alldeles egen kamel att mysa med.

Förutom mötet med herr kamel fanns där hästar, valpar (höll på att sno en) hundar, katter och barn typ överallt. Blev ju inte lite ridsugen av att sitta och titta på när dom andra red. Såg väldigt bekvämt ut att rida i cowboy sadel och till sommaren är det jag som ska dit och prova. Har inte fått så mycket friskluft sammanlagt dom senaste månaderna så känner mig lite hög på luft och djur så sover nog gott i natt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar