tisdag 28 januari 2014

tisdag

Fryst hela dagen och haft ont i halsen samt i lederna så vet inte om det kommer från ledskovet eller om jag håller på att bli sjuk eller en slags reaktion från behandlingen igår. Man kan visst börja må lite konstigt då man startar upp olika processer i kroppen. Har inte gjort mycket vettigt idag men haft besök av Camilla, Pernilla och hemtjänsten. Camilla var gullig och handlade lite åt mig och jag och P åt middag ihop och surrade. Nu är jag strängt upptagen med att plöja avsnitt av Mcleods daughters men har bara en cd kvar och ingen mer box så det är osäkert om jag kommer att överleva tills jag får tag i nästa box. I morgon kommer den sjungande, noggranna killen från hemtjänsten hit och städar, sköterskan kommer och lägger om såret och sen vet man aldrig om jag och P tar en tripp till Ö-vik eller nåt. Bara en liten utflykt sådär.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar