söndag 6 mars 2011

Benkotor

Jag är riktigt dålig på att fickparkera. Ännu sämre blir jag då en polisbil med två konstaplar stannar och iakttar mig då jag ska försöka hitta rutan. Vet inte hur länge jag krånglade men tillslut var bilen där den skulle och jag kunde kliva ur och gå in till solariet. Då jag låg där i "solen"  kom jag på att jag inte hade haft något bälte på mig när jag skulle parkera. Kanske ska vara glad över att jag inte blev haffad och inkastad i någon cell. Kan väl inte vara något brott att vara dålig på att fickparkera? Undrar vem som lärt mig köra bil egentligen....;)

Helgen har bestått av jobb och har inte alls känt mig pigg. Kanske en snuva som lurar. Uppstod en rätt rolig dialog mellan mig och en brukare. Vi sitter och pratar om telefoner och han säger att man inte får ha telefoner med kamera då man är inlagd på 32 an (psyk) Men det stämmer inte säger jag- har då alltid fått ha min mobil med kamera då jag legat på ex ortopeden. Då tittar han på mig som om jag inte är riktigt hundra och säger allvarligt:  Ja men dina benkotor är ju inte särskilt kriminella!
Nää...kanske inte :)

Nu ledig måndag och tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar