fredag 11 mars 2011

fredag

Skönt med helg! Vet inte hur jag har lyckats få för mig att jag är ledig måndag och tisdag till veckan för så var inte fallet. Var nog bara en önskedröm. I morse var det åter vinter och jag känner att jag vill ha vår nu! och helst igår.
Vi har varit riktigt effektiva på jobbet och städat våran gemensamhets lägenhet och sen tvättat och städat hos kunder. Satt på youtube på rasten och såg ett sånt fruktansvärt sorgligt klipp om en katthane som försökte väcka sin påkörda döda katthona :( har kommit fram till att jag i fortsättningen tänker se sorgliga klipp hemma i min ensamhet för tjuta på jobbet är kanske inte så bra.Glad att det inte kom in någon just då. Klippet resulterade i att jag var en hel del "kär" i min egen katt då jag kom hem men Zambo var inte lika kramsjuk och tyckte mest att jag var jobbig.
Nu ska jag snart åka iväg till Actic och sen sola och handla lite. I morgon ska jag följa med Pia till deras stall och ev låna Fantomen ( en häst) kan det inte vara sol och varmt i morgon? snälla snälla snälla snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar