söndag 20 mars 2011

Farväl du tjockis!

Min tv har nu tackat för sig och anslutit sig till teknikhimlen. I morgon blir det att åka och titta på en ny tv efter jobbet. Fått några goda råd av min bror så jag hoppas jag hittar nåt prisvärt och bra. Kan tänka mig att jag hör till dom sista med tjocktv, är inte så snabb av  mig då det gäller senaste tekniken. Min tjockis har uppfört sig mer än väl under väldigt många år så jag tackar dig för alla fina stunder vi haft tillsammans.

Dammsugit, diskat, skurat och plockat på förmiddagen. Åkte till mamma och vi tog en långpromenad och drack sen kaffe och spelade yatzy. Handlade lite på vägen hem och såg verkligen framemot att få se sista avsnittet av solsidan och BB. Den absolut sämsta dagen för en tv att gå sönder! Fick höra på radion hur det gick i hockeyn och det var ju mer än oliiiiiiiiiiiiidligt spännande! Heja Lule!

Bilder från idag.


Mamma och jag

           


Kolonilott i vinterskrud

            

                    


mamma gick ner sig i snön

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar