tisdag 22 mars 2011

Tisdag

Nu är jag med plasma tv. Antar att jag är bland dom sista som skaffar det men hade inte så mkt val då min tv gick sönder fast den egentligen inte var trasig alls... Jag och Fredrik tillbringade några timmar bland apparater och diverse tekniska prylar och tillslut bestämde jag mig för en plasma på 50 tum och 100 Hertz eller vad det nu kallades. Fick ett rätt bra pris på tv:n då Fredrik talade om att vi valde mellan den och en på nätet hos Elgiganten. Tar nog ett tag att vänja sig för tycker att den tar upp hela rummet och måste köpa en ny tv-bänk att ha den på och möblera om lite. Men jag känner mig nöjd och känns rätt kul att ha en stor tv :)

Var tvungen att hoppa över ridningen idag då stygnen annars kunde sprätta upp. Läkaren som sydde såret tyckte att jag inte skulle träna hårt eller rida på minst en vecka. Har varit och kört styrketräning idag men bara överkropp och gått lite på bandet. I morgon blir det till att prova yogan på Actic.
Nu se lite hockey och sen BB innan zzzzzz. Jobb i morgon.
/L

1 kommentar:

  1. 50 tum!!! Du är ju hypermodern nu.. Nu är det bara min tur. Vad kostade karln?
    kram

    SvaraRadera