torsdag 3 mars 2011

Torsdag

Har slarvat lite med att uppdatera bloggen märker jag. Har bara insett att jag har mkt mindre tid än tidigare. Eller det är klart, jag har ju alltid 24 timmar som alla andra per dygn men nu har jag så mkt jag ska göra på dom där 24 timmarna.
Veckan hitills har bestått av jobb, besök hos ortopeden samt ortopedtekniska, sjukgymnastik, stallhäng och igår blev det äntligen träning på Atic. Roddmaskinen kändes som min grej och tror den är himla bra för att mjuka upp bröstryggen. Man kan nästan säga att jag har träningsvärk idag.
I em blir det middag hos Pernilla (den där tjejen som har slutat blogga utan tillstånd) och efter det ridlektion med den 5 våningar höga ridhjälmen utan hiss.
Solen lyser och avslöjar riktigt skitiga fönster. Tar på mig solbrillorna och tittar åt ett annat håll.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar