tisdag 29 mars 2011

väldigt mkt vår

Vårkänslorna fortsätter spira och idag har bloggen fått en ny vårdesigne. Solen lyser och jag har 5 lediga dagar att se framemot :) Jag hoppas mina vårkänslor håller i sig så jag orkar vårstäda nån dag. Kanske baka lite vårbullar, laga en vårpudding, damma av vårcykeln och borsta vårkatten. Bilen måste också få en vårmakeover tror jag bestämt för den är mer brun än grön just nu.
Mig själv har jag också börjat vårdesigna. Ny hårfärg, träning som förhoppninsvis ska ge mig lite muskler och omfördela kilona lite. Sen får man inte glömma vårögonbrynen och vårögonfransarna samt boka en våransiktsbehandling som jag fick i julkapp och ej varit på.
Mkt vår blev det.
Stallet i kväll och nu lite röj. Tänkte lägga ut en bild på mina nya stövlar och den nya hårfärgen lite senare.
Ha en bra dag!/L
                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar