måndag 12 december 2011

Besökare

Igår kväll stod en Pernilla mitt i allt i trappen. Är hyfsat paranoid då det ringer på dörren och smyyyyyger fram till kikhålet i bästa fall. I sämsta fall går jag inte ens och kollar vem det är. Nu förtiden är det inte så vanligt med spontanbesök men jag uppskattar dom väldigt mkt! Ja om det är någon jag känner och gillar att umgås med förståss för ex radiotjänsts spontana besök uppskattar jag inte lika mkt. Men nu förtiden kanske jag även skulle uppskatta ett besök av dom då jag snällt betalar min licens. Är ganska chockad själv. Här om dagen knackade det på dörren och jag smög fram och kikade. Där stod en kille jag ej kände igen så jag öppnade inte. Han var ihärdig och knackade flera gånger. Eftersom jag inte öppnade så vet jag inte vad han ville men tror inte att det var mannen i mitt liv i allafall. Man vet aldrig vilka avsikter personen bakom dörren har så därför ska man vara försiktig. Om ni står bakom min dörr och jag inte öppnar så ropa i brevlådan. Öppnar jag inte då är jag inte hemma eller så kanske jag är strängt upptagen med att beställa saker från Tradera.
/L

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Låter inte bra att du är så paranoid. DET kan ju varit DP som stod utanför, ville ge dig en blomma (blombud) eller ngt annat trevligt. Kanske sett att din bil blivit påkörd eller vad som helst. Du måste gör ngt åt din undvikande paranoidiska sida vännen. Vad tror du han skulle göra? skälla på dig? Det tror inte jag! Kramiz

    SvaraRadera
  2. haha :) nämen man veet aldrig. Man ska vara försiktig!

    SvaraRadera