tisdag 6 december 2011

Tisdag

Oj! Här var det inte bloggat på länge. Bäst jag plitar ner ett litet inlägg. Senaste dagarna har varit rätt turbulenta och jobbiga kan man säga och det har varit fullt upp med mindre trevliga händelser och funderingar på hur allt ska bli. Helgen har varit ett enda stort väntande på att måndagen skulle komma så saker och ting förhoppningsvis kunde reda upp sig och nu har dom gjort det. Jag har världens bästa läkare och även om det kommer bli en extremt jobbig tid så är detta det bästa som kunde hända! Jag kan inte säga att jag tycker det just nu men kommer antagligen tycka det inom en förhoppningsvis snar framtid. Som ni märker går jag inte in i detalj på vad saken gäller för det vill jag behålla för mig själv. Har ändå varit ganska så personlig i bloggen mellan varven men allt vill man inte skriva om. Dom personer som jag vill ska veta vet. Tänkte mest bara förklara lite varför jag inte bloggat på ett tag :)

Tisdag idag och funderar på att åka ut till stallet och se min gamla grupp rida samt få lite hästabstinens stillat.
Bara det att jag kommer bli så j-kla ridsugen när jag ser andra rida men samtidigt roligt att titta på. Borde verkligen göra ett ryck här hemma då liksom allt varit på paus några dagar men stallet känns som betydligt roligare. Har haft jobbarhelg i helgen som var så därför ledig idag. I morgon är det dags för dygnsjobb igen. Fredag har vi julfest på kulturenshus och tanken var att jag skulle ut på stan för att hitta en "juloutfit" och kanske hitta en klapp eller två. Det är visst jul snart även om man inte kan tro det.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar