onsdag 30 november 2011

träning

Har faktiskt tränat med mina hantlar nu varje kväll. Igår hade jag t.o.m träningsvärk. En bra känsla! Körde även lite benlyft på sidan och det kändes i lårmusklerna. Igår kväll blev det dock ingen träning då jag tränade nog med att släpa hem två sjukt tunga matkassar i spöregn från coop. Vet inte riktigt hur jag tänkte där? Fick stanna typ 5 gånger efter vägen och när jag kom hem skakade armar och ben en bra stund och idag har jag rätt ont.
Jag och Pernilla möttes upp och handlade tillsammans för det är mkt roligare och vi skulle egentligen bara småhandla lite.Vi stötte på två män som båda hade tittat lite för djupt i flaskan och ena mannen ville att jag skulle hjälpa honom att hitta julkorv för han hade inte rätt glasögon... tror inte det hade hjälpt även om han hade haft rätt glasögon för blicken var liksom lite grumlig. Jag hittade dock hans julkorv och dagens goda var avklarad :) Har faktiskt aldrig handlat med lite innanför västen men det är säkert roligare. Fast kanske inte lika roligt då man tittar i kylen dagen efter och upptäcker en snygg lampa för 700 kr på rea och som verkade som tidernas kap dagen innan. Det tog en timme och 10 minuter att handla för oss, man måste ju kolla noga och jämföra priser ;)

Nu ska jag åka till jobbet och spendera 26 timmar där. Går in i en jobbarperiod nu och jobbar alla storhelger och har inte många lediga dagar här framöver. Kul i allafall att få lönen i januari :)
Lev och må!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar