torsdag 10 november 2011

:(

Igår tog vi en längre promenad på jobbet och det borde jag ju inte ha gjort. Idag blir det kryckor till jobbet för det skär som knivar så fort jag belastar knät. Fick svar idag från magnetröntgen och bilderna hade varit svåra att tyda då jag har så mkt skrot i benet sen jag bröt det. Dom kunde därför inte fastställa ev skador på minisk och ledband- utsida... suck. I fötterna hade jag avslitet ledband på höger fot samt artrosförändringar i båda. Jag är 37år och har redan artros... känns inte sådär väldigt muntert kan jag säga. Nu har remiss skickats till ortopeden och jag antar att man kanske går in via titthål för att se vad som är fel i knät. Nåt är då väldigt fel! Ibland kan det vara förbannat svårt att se saker och ting positivt. Jag känner liksom att det räcker nu och det är min tur att surfa runt på den där räkmackan! Visst- svårigheter och motgångar ger en styrka och livserfarenhet men jag känner att jag har tillräckligt av det nu.
/L

2 kommentarer:

  1. Vet inte om det finns uppmuntrande ord som hjälper...=(( provade ringa dig (skyddat). Så du menar att det var svårt se själva felet pga "skrotet"? Ring, kraaaaam p

    SvaraRadera
  2. Ja precis. Skrotet var ivägen så dom kunde inte se ordentligt. Nu skulle remiss till ortopeden och det lär väl ta ett tag.... kram!

    SvaraRadera