tisdag 29 november 2011

Grattis!

Grattis världens bästa Magnus på din födelsedag! 33 år!

Tyckte det var igår som jag och Pernilla propsade på att du och din kompis skulle prova att röka och du gick och la dig i Fredriks lilla pool alldelens grön i ansiktet efter något bloss. Fast vid närmare eftertanke var det nog bara Pernilla som propsade för en bra storasyster gör ju inte såna saker!
Det känns väldigt tryggt att du nu hittat andra alternativ till glas att äta och att du nu mera sitter VID bordet och inte under bordet ätandes på stulna kakor.

Kommer också ihåg en gång då du fått nya "spring" skor och provade dom i v-rummet. Springskorna var tydligen inte så lätta att stanna med så du flög genom glasrutan i vardagsrumsdörren. Inga större skador skedde dock.

Vi har haft våra syskonbråk genom åren och kommer ihåg då pappa och farfar fick dela upp baksätet då vi skulle till stugan. Gudnåde den som råkade sätta en kroppsdel på den andres halva.
Ber så mkt om ursäkt för den där gången då du fick näsblod men jag höll ju på att varva Super Mario Bros och du störde.

Tänk att du blir hela 33år idag och jag kommer alltid att förbli 4 år äldre än dig så jäklar vad gammal jag har blivit. Det blev en mkt bra människa av dig trots allt :) Ni som inte sett Stefans hyllning på facebook måste se den! En alldelens egen version av Temple of the king som även jag gjort en cover på för 400 år sen.

Grattis fina bror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar