onsdag 16 november 2011

onsdag

Tror inte jag kommer att uppdatera här särskilt ofta för har ingen större motivation att skriva.
Jag känner mig helt enkelt rätt trött på allt just nu. Varit till läkaren idag som trodde att det jag har i knät är en skada på menisken. Alltså inget som går över och kräver antagligen operation och lång rehabilitering.
Känner ju själv att det inte blir det minsta bättre utan snarare sämre. Nu måste jag gå och vänta på en tid hos ortopeden för att få ett klart besked. Blir antagligen sjukskrivning en tid då jag inte kan jobba med kryckor då vi springer i trappor osv. Har även fått ta det tunga beslutet att säga upp min ridplats. Kan inte rida som det är nu och blir det operation så tar det nog en tag innan jag kan sitta i en sadel igen. Det var liksom bara det som fattades...
Ni får ha det så bra där ute! /L

1 kommentar:

  1. =(
    gumman du får fokusera på att ta hand om dig själv... föressten, tänkte på en grej igår, om jag ska skicka dig musik jag skrivit där texten inte är klar så kan du kanske komma på nåt helt eget?! så gör vi en hit! kraam och ha bästa dagen/P

    SvaraRadera