tisdag 8 november 2011

tisdag

Sovit läänge idag och det var sååå skönt. Nu är dock nallepuh dagarna över och det blir rätt många timmar på jobbet här framöver. Varit till tandhygienisten idag och en fyllning har visst släppt så måste till tandläkaren och fixa det på torsdag morgon. Frågade givetvis om jag måste borra och det kan dessvärre hända att man måste göra det för att jämna till där fyllningen suttit. Ogilla skarpt! Tandläkaren är inte min favoritfarbror.

Sen åkte jag och mor till röda korset och willys. Min mamma är väldigt gullig men ibland kan det hoppa små grodor ur munnen så det är tur att man inte blir så lätt generad. Mamma tycker att jag aldrig gör något "lagomt" utan om jag köper hem ex godis eller pepparkakor så brukar allt liksom gå åt på en gång och om jag tränar, rider osv är det bara en växel som gäller. Vi hade just betalat i kassan då jag nämde att det går ungefär en julmust per dag hos mig just nu. Då säger mamma: Du ska då alltid överdriva! du kanske är en sån där nymfoman!? Eh...? det var rätt många som hörde kan jag säga. Jag fick aldrig riktigt fram vad det var jag var men nymfoman är jag då inte!

Blev ingen ridning idag heller. Verkar ej ta mig ur detta skov och kan bara sammanfatta allt med att jag är less, less och jävligt less. Har inte fått nåt besked om magnetröntgen heller.
Nu ska jag renbädda och det är så skönt att sova i renbäddad säng.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar