lördag 26 november 2011

jul

Varje jul suckar jag och tycker att den kommer alldelens för ofta och varje jul tänker jag att i år ids jag inte julpynta... ändå är jag bland dom första som gör det och igår var jag och mamma t.o.m och köpte lite julpynt. Köpte två röda bollar som lyser och en till julstjärna på fot som jag kan ha i det andra fönstret. (har två köksfönster) Kan inte säga att jag är något fan av julen och tycker den borde komma varannat år i stället. Julen är främst barnens högtid. Tycker dock om maten och julmusten och det kan vara rätt mysigt med tända ljus men det är alldelens för mkt hysteri kring julen och jag känner mig less den innan den ens kommer.

Inhandlade även ett par hantlar igår. Nu kan jag sitta framför tvn och träna ( bara det blir av) blev besök på Rusta och Dollarstore samt saftbutiken. Måste def åka till Hööks nån dag men mamma var inte sådär jättepigg på att följa med dit. Försökte lura henne med att det fanns blommor där men nää det gick hon inte på. Får ta med mig Pernilla som också ville dit nån dag.

Tror det blir en sväng till solariet idag eller i morgon. Blir så trött då det nästan jämt är mörkt så behöver få lite D-vitaminer. Blir till att ta det ganska lungt i helgen då jag igår kände av knät direkt av att gå lite mer och ändå var det bara i affärer.
/L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar