söndag 6 november 2011

söndag

Söndagkväll och här tvättas det i vanlig ordning. Jag är ledig i morgon så det gör inte så mkt i fall det blir sent.
Idag har jag och mor varit till mormor och spelat yatzy och ätit rulltårta med kolasås i. Det var mer än gott!
Mormor är väldigt sällskapssjuk och vill gärna att man helst stannar hela kvällen och kommer ofta.

Jag är ovän med katten. Han är väldigt billig just nu. Först rev han ju ut mina sopor och en hel petflaska med vatten över hela köket kl 06 på morgonen och nu på eftermiddagen, då jag stod med ryggen mot bordet passade han på att hoppa upp och slicka i sig min sås jag hade gjort! Såsen bestod av gräddfil och stenbitsrom och det föll tydligen katta i smaken men jag kan säga att han fick sig på moppo! Han är ju inte van att höra mig ryta sådär så han såg lätt chockskadad ut.

Har även promenerat en liten sväng idag. Bara för att få lite luft men vädret är ju bara för tråkigt. Benet börjar få normal storlek nu och känner mig lite piggare. I morgon hoppas jag på att få besked om vad magnetröntgen visade över knät.

Storstädat här hemma och det känns så mkt bättre då man har lite ordning. I morgon ska jag göra ett nytt försök att åka och träna ett pass.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar