tisdag 22 november 2011

.................

Igår var det dags för min påfyllning av "livsexir" i Sunderbyn (remicade) Tror dom hade blandat nåt annat i droppet för blev så trött så sov först medans jag fick det, sen sov jag middag då jag kom hem och sen gick jag och la mig 22 och sov resten av natten. Tror det kan vara dom där allergitabletterna jag måste ta innan för att minimera allvarliga biverkningar. Före mitt ofrivilliga uppehåll av remicade (då jag fick bukhinneinflammation) fick jag droppet på en timme men nu är dom försiktiga så nu tar det två timmar och dom vill gärna att jag stannar lite efter. Igår övertalade jag dom i allafall att få gå då det var klart för annars hade jag börjat äta på blodtrycksapparaten. Gick förbi restaurangen och köpte sushi för nu har jag ju fått mersmak av det sen lördagen. Gott är det!

Fick i allafall en tid igår från ortopeden i dec. Fattas bara annat då jag involverat två läkare att skriva akutremiss för att vara på den säkra sidan. Ska försöka jobba så länge det går och får ta med mig kryckorna helt enkelt. Undviker F-kassan in i det längsta. Blir en hel del vilja+värktabletter så kanske jag klarar det till besöket hos ortopeden.

Nu blir det ärenden, bibblan, handla middag, föda Pernilla och posta mina chaps som jag sålt. Jobbar dygn i morgon så vi kan inte se bonde söker fru tillsammans som blivit våran onsdagstradition :( förstår inte vad Tv3 höll på med igår då man inte fick veta i programmet vem Martin valde!? vad var meningen med det? Man kunde se det på Tv3 play. (Alltså nu är jag inne på ensam mamma söker) tog väl sisådär 3 sekunder innan jag tagit fram det på datorn. Han valde helt rätt! Nä jag har inget liv...
/L

1 kommentar:

  1. Å tack för att du matar mig=)) ses sen!
    Apropå Ensam mamma söker.
    TROR DU JAG BLEV IRRITERAD IGÅR, när jag sett fram emot finalen, och råkar sätta på avsnitt 13 i stället för 12 och får direkt veta vem tjejerna valt!!!=/ Ikväll släpps ett extra avsnitt där föräldrarna pratar ut i intervjuer, får icke missas!! kraaaam/p

    SvaraRadera