tisdag 6 december 2011

.........

Glad över att jag tog mig till stallet för det är verkligen socialt och trevligt att vara där. Idag var det extra socialt då flera gamla stallisar var där så vi kollade på min gamla grupp (förhoppningsvis snart min grupp) då dom dressyrade. Har alltid sagt att det är farligt att träna ;) gjorde rygglyft här hemma för några dagar sen och efter det har jag haft allt ondre i nedre delen av ryggen men ändå hanterbart. Det högg till rejält några gånger igår så jag ropade till och skrämde katten men idag är den smärtan borta men i stället så strålar det ner i vänster skinka/ljumsken och ner i benet och SATAN så ont det gör. Har aldrig haft nåt liknande men det stämmer in på ischias. Har ju så extremt svag muskulatur i ryggen så det blev nog för många rygglyft på en gång. Denna typ av smärta är nervsmärta och betydligt svårare att kunna lindra. Det går bra att sitta och ligga men stå och gå gör fasligt ont. Hoppas verkligen jag kan jobba i morgon.

Åkte förbi statiol på vägen hem och där var det så lång kö så var tvungen att inta en intressant position för att lindra det onda så fick en del blickar på mig. Hellre blickar än ont :) Här försöker man hålla den lite nyttigare linjen och då jag kommer hem har jag skumtomtar i påsen som jag inte har köpt. Undrar om jag betalade för dom? Dom var då ganska goda i allafall men nu mår jag illa. Den stora frågan är hur jag ska kunna vänta till i vår innan DHW sänds igen!?
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar