fredag 9 december 2011

.............

Om ni behöver massage eller bara vill ha en timmes njutning så kan jag absolut rek Maria Johansson som håller till i backen där pasta restaurangen är. Din egen stund heter hennes företag. Jag har varit till henne förut och fått taktil massage och det är så gudomligt skönt! Ringde till henne i går em och berättade om mina problem. Hon hade egentligen inga tider men klämde in mig 07 på morgonen. Det kallar jag service! Det blev bättre men inte alls bra. Antar att det krävs fler gånger än en omgång då man som mig gått så länge och belastat fel.
Tänker i allafall åka på julfesten i kväll och äta åtminstone. Får försöka sitta så mkt som möjligt. Trevligt se lite folk och Eva skulle komma lite före för ett glas vin innan.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar