torsdag 23 oktober 2014

maaaaat

Nu har Ica-maxi killen varit hit med mina beställda varor. Väldigt nöjd och fick precis det jag hade beställt och i rätt mängder. Det var en trevlig kille och han hjälpte mig att få upp påsarna på köksbordet då dom var rätt tunga. Det var bara ett minus och det var att påsarna var stora och i papp och jag är i aaaakuuuuut behov av plastpåsar till sopor.
Nu återstår det bara att äta upp all mat jag handlat. Har liksom omedvetet hamstrat mat så det är knök fullt i min frys. Vet inte om mitt undermedvetna väntar tredje världskriget och utgår ifrån "det är bäst att ha hemma i fall att principen"
Det är bara så otroligt bra att denna tjänst finns! Måste ju vara himmelriket för stressade barnfamiljer. Men många vill väl klämma och känna på maten först :) Hade nog handlat själv om jag hade kunnat. Jag tillhör skaran som faktiskt gillar att storhandla. Har inte prövat varianten storhandla med trötta knoddar men nåt säger mig att det nog inte är lika roligt.

Nu måste jag snart stoppa nåt i munnen. Nu har jag så mkt att välja på så det blir svårt. Vilket oerhört stort i-lands problem. Tänk att man aldrig behöver gå hungrig. För många är hunger ett normal tillstånd :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar