lördag 25 oktober 2014

slölördag

Ytterligare ett bevis på att min hjärna sagt upp sig. Jag tror jag har kastat räkningarna...ok det är aldrig roligt att betala dom men brukar faktiskt inte kasta bort dom för det. Jag satt här om dagen och rensade lite och dom måste ha kommit med i kasta bort högen. När tankeverksamheten inte är vad den borde så blir det lite fel ibland. Bara ringa runt till veckan eller invänta påminnelser. Det brukar ju inte ta så länge innan dom dimper ned.

Varit rätt trött idag. Blev nog lite mycket igår på en gång. Blir ganska fort slut men så fort jag känner mig lite piggare så vill jag ju helst passa på att göra allt på en gång medans liite ork finns. Har fortfarande kvar alla utslag jag fick förra veckan efter remicade och methoject och det var ju synd att jag tog dom samma dag för nu vet jag ju inte vilken det var jag reagerat på om det är någon av dom. Tycker dock att det borde lägga sig snart för nu har det ju gått nio dagar. Kanske är nåt helt annat men vet inte vad det ska vara.

Funderar på att ta taxi till coop och hämta ut ett paket och köpa lite gott men än så länge leder latmasken över piggmasken och det är oklart vem som vinner.

Min nya fåtölj har ockuperats av den fyrbenta pälsbollen. 

Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar