onsdag 22 oktober 2014

matleverans

Undrar om jag vänt något på dygnet. Japp det har jag. Det är inte enbart nackdelar med att vara sjukskriven. Helst inte 06 en måndag då det råder snöstorm och drivis ute. Då kan det faktiskt vara ganska skönt att veta att man får ligga kvar hur läääänge man vill. Än märker jag ingen större skillnad i lederna efter remicade men vet att det kan ta lite tid. Fick dom hemska röda kliande prickar över hela kroppen som antagligen var en allergisk reaktion. Tyvärr tog jag även den andra medicinen jag sa ta i sprutform samma dag så svårt veta vilken jag i så fall reagerade på.

I kväll har jag provat att göra en matbeställning till ica-maxi. Bra sida och oerhört fiffigt att bara behöva klicka så hamnar varan i korg :) Man kunde t.o.m beställa skönhetsprodukter som läppglans osv men tänkte att nä.... Gerd 64+ vet nog inte så mycket om mascaror. Man klickar på det man vill ha och sen går man till kassan och sätter upp sig på en tid som passar. I morgon eftermiddag kommer leveransen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar