onsdag 8 oktober 2014

onsdag

Ringt reumatologen idag men min läkare är borta hela denna vecka. Blev uppsatt på hennes telefontid så då är det bara hoppas på att hon ringer också...Jag vet snart inte vad jag gör om dom inte tänkt ge mig min medicin. Känner att det osar runt huvudet bara jag tänker tanken. " Nä vet du du hade ju infektion för 10 år sedan så det är nog bäst vi väntar lite..."
Fick inte tag på någon i Umeå idag. Alla telefontider var slut och fort gick det. Ska alla opereras just nu? Jag måste ju få veta om operation är tänkt inom en snar framtid eller hur dom tänker. Jag hinner väl få nya konstigheter som ingen förstår sig på om dom tänkt vänta mycket länge. Jag har väntat så väntetiden räcker till hela jordens befolkning vid det här laget. Nån som vill ha lite väntetid? just nu halva reapriset.

Apropå reapris. Jag vill gå på stan och shoppa! Alltså gå-inte halta med kryckor eller i rullstol. Bara gå runt och spatsera och känna och klämma på alla toppar som skulle göra sig bra i min garderob. Dock väldigt onödigt att köpa kläder som läget är nu. Det får vänta tills operationerna är gjorda men sen då j...ans :)

Nä nu hörde jag hallon, grädde och bönder som söker fruar.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar