onsdag 15 oktober 2014

Remicade?

Onsdag idag och kvar på Ava. Men håll i er nu! Det verkar som att jag ska få remicade i morgon! Nu har dom röntgat magen flera varv och allt ser bra ut så allt lutar åt att det helt enkelt är ett j-la ledskov som orsakar dessa usla värden. Så nu har medicin, kirurg och infektions läkare varit i kontakt med reumatologen som nyss var hit och erbjöd mig en tid i morgon. Förhoppningsvis kan jag stanna här till i morgon och gå och ta droppet och sen åka hem.

Problemet är att jag haft hög feber två mornar nu. Det kanske blir svårt att få remicade om jag kommer dit i feber frossa...så jag tar ut glädjen först då jag ligger där med kanylen i armen. Sen är det bara att hoppas att det ger effekt också.

Igår fick jag besök av Eva från jobbet som hade med sig en må bra korg från jobbet. Mkt bra! :) tack!

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Vet du, lika bra att ta ut glädjen i förskott så får du dubbel glädje. Blir det dock ingen medicin har du iaf fått lite glädje än ingen alls =) Gulliga arbetskompisar. Kramiz å jag håller tummarna.
    moster E

    SvaraRadera