söndag 26 december 2010

................

Stod och hängde på låset till Smedjan idag kl 10:00 som värsta mellandagsreafjanten. Det var meningen att jag skulle möta upp familjen Jonsson/Berggren men dom var försenade så hann gå i några affärer innan dom kom in. Vi fikade och surrade och sen åkte M och F till barnens hus och jag och Maria gick på stan. Var massor av folk, varmt och trångt och min shopping var faktiskt riktigt behärskad :) köpte två längre linnen samt två tunnare toppar och lite smink. Jag och mamma ska in i morgon och byta halsbandet jag fick i julklapp så blir nog en repa i några affärer då med. Behöver införskaffa nån tröja att rida i samt någon långärmad att jobba i.
Käkat lasagne, plockat lite och surrat med Pia och mamma i telefonen. Nu var planen att åka och dra en liten bränna och handla lite. Sugen på att se en iskall thriller och hyrde en igår men glömde hämta ut den från kassan så kanske blir den idag i stället då. Snart är julen över! sista dagen idag! Jaaaaaaaaaaaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar