lördag 11 december 2010

Lördag

Inte dumt att komma hem till en nystädad blogg då man varit på stan. Tack P!
Efter 5 timmars klappjakt är jag nu färdig. Tycker det är rätt roligt att köpa klappar men erkänner att jag kan fara iväg lite väl mkt ibland...mindre roligt är det att köpa åt folk som inte önskar sig något och som redan har allt. Vi hann med både stan och storheden och avslutade dagen med ett maxmål. Det var tur att jag kom ihåg att ta med mig sololjan och myggstiftet för annars hade vi nog bränt oss illa.

Jag och Anna har pratat i telefon och kom in på ämnet energitjuvar. Vi kom fram till att man bara ska umgås med personer som ger något tillbaka och där vänskapsrelationen bygger på ett givande och tagande. Livet är alldelens för kort för att slösas på personer som inte ger en nåt tillbaka. Självklart är det ju så att man i vissa perioder har ett behov av att få mer i en relation och andra perioder kan man behöva ge mer av sig själv till ex en vän som har det jobbigt. Det viktiga är att inte alltid vara den personen som ger utan att det råder en balans och det gäller i alla relationer.

Nu ska jag snart bli mörkare i barret. Köpt hårfärg och den hårfärgen har jag använt förut och tycker den brukar bli bra. Dock kommer det vara lite ovant att bli rätt mkt mörkare men ombyte förnöjer.
Sen blir det lite pyssel, blandade lugna aktiviteter och en och annan krita.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar