måndag 6 december 2010

Snurrig

Har verkligen snurrat till det. Var helt säker på att jag skulle ta droppet i morgon så därför åkte jag på morgonen och tog proverna inför det och skulle sen på massage och därefter jobba. Råkade snegla på kylskåpet och ser då lappen att jag ska ta droppet idag... fick ringa jobbet som fick tag i vikarie (annars hade jag flyttat droppet) samt ställa in massagen. Nu snart på väg till Sunderbyn för påfyllning och det var rätt bra att det inte var i morgon då jag ibland blir lite "konstig" efteråt och min plan är att rida i morgon. Har så många tider och behandlingar inbokade så blir ännu mer förvirrad än jag redan är :)
Tjing!

1 kommentar:

  1. Hörru virrhöna, nu får du la skärpa dig lite. Missa tider, dropp och boka av massage...suck! Har du ingen sekreterare du kan anlita då du verkar snurra runt på allt. Boka nu en ny massage tid gumman. Jag har bokat tid för chanti, ska kastrera henne. Kramiz Eva
    http://yoginiseva.blogg.se

    SvaraRadera