söndag 12 december 2010

Söndag

Varit riktigt produktiv idag och rensat i garderoberna och lagt ut annonser på Tradera. Tänkte för ovanlighetens skull håva in lite pengar på kläder och inte bara slösa. Pernilla var förbi och hämtade upp ett stort parti jeans, toppar och tröjor som jag inte använder mer. Nu kan jag se vad jag äger men det tar väl inte länge innan det är kaos igen. Jag och kläder går inte ihop och dom verkar liksom föröka sig.
Drog iväg och solade samt handlade och nu ska jag renbädda samt färga på skallen ett varv till. Sovit kasst i natt så trött som en slagen bäver så blir en tidig kväll. Jobb i morgon.
God natt!

1 kommentar:

  1. Så duktig du har varit, tradera =) Liten julslant kanske? De brukar föröka sig då man inte kan låta dom hänga kvar på galgen under schoppingrundan =) Kramiz Moster E

    SvaraRadera