onsdag 5 oktober 2011

morgonblogg

Har nog aldrig bloggat på morgonen förut så får se hur det går...:) har visst lite extra tid på mig innan jag styr automobilen mot Sunderbyn och sen mot stan igen för att hålla i Treserva utbildningen. Hoppas på att min läkare kan ha en aning om vad fn jag har i knät som bara blir värre och värre och dessutom vill jag att hon ska sätta in remicade igen typ igår! Jag går ju helt tokigt nu då jag försöker avlasta knät och får i stället väldigt ont i ryggen och i andra leder.

Har beslutat mig för att inte rida varannan torsdag utan bara tisdagar nu framöver. Har nog problem med att kunna rida en dag just nu. Våran grupp hade teori igår men som vi sköt på och ska egentligen rida sista gången i morgon med torsdagsgruppen men det ser inte så lovande ut.

Igår slutade mamma tidigt så vi åkte en sväng till dollarstore och växtriket (ett måste då man har mor med sig) På dollarstore hittar man alltid massa saker som man tror att man behöver typ disktrasor och sockar.
Vi åkte vi förbi kronan och mamma hittade en möbel åt mormor som hon kan ha tvn på och sen svängde vi förbi shell och köpte lite fika och for vidare till mormor. Ingen hade ätit middag (eller lunch) så vi åkte till Hertsöcentrum och åt mat som inte blir lchf mat hur mkt man vill.  Måste erkänna att jag nog har liiite svårt för att äta på det sättet. Det tar liksom emot att äta fett och dessutom är det en rätt dyr "diet" då man äter mkt kött och annat protein och utesluter pasta och dyl som är billigt.

Oj nu måste jag lägga på en rem. Middag i kväll hos fina Pernilla.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar