söndag 2 oktober 2011

söndag

Det kom aldrig någon rufsig ponny och snodde åt sig vinsten på DD. Därför fick jag faktiskt in den. Ångrar såklart att jag inte satsade mer än jag gjorde men fick i allafall tillbaka det jag spelat för och 60kr till. Planerar en resa för pengarna och det lutar åt tur och retur till Mjölkudden. Det ska visst vara fint där har jag hört.

Just hemkommen från jobbet och har haft en enorm hemlängtan idag. Vissa dygn måste ha fler timmar än andra. Hade just somnat igår runt 23:40 då en kund ringer frenetiskt på dörren och då jag vimsig i planeten går för att öppna så frågar han efter socker! GRRR. Han fick inget jag tillägga och sur blev jag! Efter 21 är det bara viktiga saker som gäller och socker kändes inte så viktigt direkt. Det är svårt att somna om såna gånger.

Nu har jag en riktig nallepuh vecka framför mig med lediga dagar måndag och tisdag, undervisa om det nya dokumentsystemet på onsdag, jobb torsdag och sen långledig helgen. På onsdag ska jag träffa min reumadoktor och förhoppningsvis övertala henne till att sätta tillbaka remicade. Har fått tid för magnetröntgen första november och det känns förbannat länge dit då det gör rätt ont att belasta.

Måste nog skamset erkänna att jag adderade några saker till lchf dieten i helgen... tyckte att den behövde förnyas lite.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar