lördag 1 oktober 2011

positivt tänkande...

Vilket härligt höstväder! Tur att jag får åka till jobbet och jobba 24 timmar. Jag hade ju inte alls velat göra varm choklad och ostfrallor och bege mig ut i skogen och sätta mig på en stubbe och fundera över livet. Dessutom får jag ju inte ens äta ostfrallor då jag äter enligt lchf och sitta på en stubbe och dricka grädde eller knapra på några baconskivor känns inte lika upphetsande. Att ta en lååång härlig promenad i solen känns inte heller vidare roligt faktiskt. Det är säkert rätt kallt då man väl kommer ut och säkert halt på sina ställen också. Då finns det risk för att ramla och bryta nåt ben och det vill jag inte. Nä tur man har jobbet!
Måste åka och handla nåt ätbart innan och ev lämnar jag in en DD också. Men eftersom jag har rätt oflyt just nu så hjälper det nog inte om jag tar alla hästar i båda avdelningarna- jag förlorar säkert i allafall. Det hoppar säkert in en rufsig ponny på banan från ingenstans som vinner loppet.
/lindajobbarhelatidenkännsdestomochvillutisolenistället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar