lördag 17 maj 2014

Har nu för första gången fått erfara stopp i stomin. Roligare saker har jag varit med om. Har inte riktigt gått till sig så tar droppar, pulver och dricker vatten för brinnande livet. Eftersom jag inte kan röra mig speciellt mycket så tycker jag att det är mer konstigt att jag klarat mig ett halvår ifrån det. Får nog i alla fall ringa sjukhuset på måndag om det inte går till sig. Det är inte ovanligt att man får tarmvred och andra mindre roliga komplikationer. Ja då vet ni det ;) lite skitsnack såhär på lördagskvällen.

Har haft besök av älvan och Pernilla. Alltid uppiggande. P hade varit hos frisören och det blev hur fint som helst! Däremot kunde vi båda konstatera att mitt hår behöver minst två paket blondering till men allra helst ett frisörbesök. Jag är hur trendig som helst med rosa/orangea partier lite här och var om jag nu varit 10 år och skulle på klassfest. Men det ska jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar