tisdag 6 maj 2014

Risig och ont. Mest sovit dessa dagar. Känns om jag har världens influensa i kroppen fast jag inte har det. Idag har jag i alla fall ringt ortopeden. Sa att jag tycker att jag kan opereras nu och att huden är mycket bättre och att jag inte har några sår någonstans. Sköterskan som svarade skulle skriva en lapp till han som ska operera mig och ska i morgon ringa till operationsplanerarna och höra vad dom säger. Hoppas hoppas jag snart kan göra operationen. Jag antar att jag måste åka ner och "visa upp mig" så dom får göra en bedömning. Såret jag har i magen är ju liksom inget sår längre utan en grop med transplanterad hud ovanpå. Kan väl inte räknas som sår anser jag. Lägger ju inte ens om det. Nåja. Vi får se :)

Min snälla bror Magnus har haft min bil till sitt jobb och laddat upp den sen igår och idag har han varit och bytt däcken åt mig så nu har jag sommarsulor på. Tack bror! En klump mindre i magen. Nu väntar jag och kisse på kattmatsleverans, tiptop och cola leverans av snälla Sia. Sen fortsätter jag nog i samma anda som resten av dagen. Knövla soffkuddarna och kippa under filten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar