torsdag 6 maj 2010

ARLA

Vill varna känsliga läsare för följande rad. Risk för avsvimmning  finnes. Jag har stigit upp 05:15 idag! Hur många svimmade?? Tänkte väl det...och dessutom inte för att åka till jobbet utan för att frivilligt åka och träna ett pilates pass. Hämtade upp S och åkte till Actic. Pilatesen skulle börja 07. Dock började vi snart ana oråd och en uggla i mossen för det var bara vi där. Slutligen kom det fram till att Actic ej uppdaterat sin sida på internet och visst inte har pilates mer.... GRRRRRR däremot har dom börjat med afrikanskdans och det har vi tänkt prova! länge velat testa det.
Vi åkte tillbaka till Hertsön och hämtade upp körkortskungen, åkte och käkade frukost på ett cafe och vidare till Actic igen. Denna gång tränade vi styrke, både fria vikter och i maskin samt crosstrainer 10 min och på bandet 25 min i backe. Jobbigt! Körkortskungen hämtade ut sitt körkort-tillbaka till Hertsön och sen åkte jag hem och vilade lite. Då var kl typ 10? fasen vad man hinner med saker om man kliver upp tidigt. Nu hade jag tänkt åka och sola, sen är jag bjuden på middag och det ska bli trevlans. Lägger ut några bilder då vår inte riktigt blivit sommar ännu...från långpromenad i går.


Mötte dock som tur var ej denna man på promenaden

Nedan ren bil, glad vårkatt och vårjacka/valborgsjacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar