lördag 22 maj 2010

Frågor som kräver svar.

Jag och Pernilla har haft allvarliga diskussioner kring Anna Ankas serie- Anna söker assistent. Vi har kommit fram till att vi är extremt missnöjda med slutet. Det finns massor av frågetecken kvar och vi tycker inte att televisionen bara kan sluta att sända ett program och lämna tittarna med massa outredda frågeställningar och huvudbry.
Vi undrar VERKLIGEN om...

1) var bor killen som vann det hela? Bor han hemma hos Anna Anka eller har han eget boende och om han har eget boende var bor han då? i en utbyggnad på gården? gårdshus? eller har han eget rum i Annas hus?
2) Vad exakt får han ut i månaden och exakt vad ska han betala för dom pengarna? mat? boende?
3) Har han någon fritid? och i såfall hur många timmar/dagar per vecka? och vad gör han på fritiden?
4) Var och vad äter han och måste han laga maten till Anna?
5) Måste han börja dagen med att massera fru anka och i såfall vilken massageolja använder han?
6) Har han någon tjänstebil och agerar han även chaufför åt Anna?
7) Trivs han med jobbet och jobbar han kvar?
8) Har Anna någon snabbtelefon eller ringklocka så hon kan kalla på honom när helst hon vill?
9) Måste han kliva upp mitt i natten och servera Anna vatten om hon så önskar?
10) Hur länge jobbar han om dagarna eller måste han vara tillgänglig dygnet runt?
11) HUR GICK DET SEDAN???

vet inte hur ni andra känner det men vi känner oss lurade...om någon har svar på dessa frågor så kontakta någon av oss snarast för att återställa nattsömnen (våran)

På ok: Jag böjer mig ner och plockar upp en klubba som jag tycker ser god ut. P frågar lite surt: vad ska du med den till??? Ja... typ äta upp...vad brukar man göra med klubbor? Hon tyckte inte jag skulle köpa nåt onödigt...:) Vi kom fram till att blommiga, gula foppa tofflor är ganska onödigt att köpa om man har mkt månad kvar av pengarna. Dessutom undrar P vad hon gjorde förra midsommaren för det kunde vi absolut inte komma på. Vet du?? Ring!

Pingsten i lugnets tecken. Jobbat och jobbar i morgon och kvällen har jag spenderat med flickorna P och E och fick mig god middag och en lektion i konst. Nu väntar en film och lite ostbågar. Trevlig pingst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar