fredag 14 maj 2010

Varmt! :)

Så blev det sommar mitt i allt. Man kan säga att det gick undan. Helt väldigt alldelens uuuunderbart! Promenerade till jobbet i onsdags och hade då långkallingar- man kan nästan säga att det inte behövs idag.
Sköönt med helg. Varit och inhandlat diverse onyttigheter och väntar på tjejorna. Anna mådde bättre idag och jag får chansa att jag inte får nån halsfluss. Om jag nu skulle få det så är det ingenting man dör av utan lite pencellin så är man pigg på ett par dar.
Hade tänkt gå upp i arbetstid till 85% men då jag ringde f-kassan fick jag veta att man inte kan vara sjukskriven 15%?? himla konstigt!  Man måste vara sjukskriven 25, 50. 75 eller 100%, begriper inte riktigt logiken i det faktiskt. Får sikta in mig på att vara så pigg till hösten så att jag kan jobba 100%.
Nää nu kom mitt främmande. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar