fredag 7 maj 2010

Ge mig flott!

Idag vill min kropp inte alls göra nåt aktiv och har lite feber. Kan väl erkänna att jag nog gått lite för hårt fram i veckan med diverse fysiska aktiviteter. Legat och läst en bok, tog en liten siesta och drömde väldigt verkligt hur jag stod på max och beställde maxmål med lökringar och en stooor cola. Om kroppen absolut inte orkar med nåt ansträngande och man dessutom drömmer om flottiga pommes och hamburgare... ska man inte lyssna på kroppen då? Är så jädrans sugen på SKROV så tapeterna lossnar från väggarna.

Snart kommer min bror och vi ska åka och fylla på diverse vätskor i bilen. Han ska nämligen låna den till Finland i morgon. Vet nämligen att några behållare allt är lite uttorkade. Säkert passerar man flera hamburgerställen på vägen till nån "vätskeaffär" och anar att min bror är oerhört villig till att övertala mig att äta nåt onyttigt. Gud ge mig styrka ;) Kanske låter bli att öppna dörren helt enkelt eller så tar jag på mig lösnäsa och då tänker Fredrik- det där är ju inte min syster för hon har ju ingen lösnäsa....hm....bra ide! så får det bli.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar