måndag 24 maj 2010

Måndag

Nu råkar jag vara ledig några dagar. Det gör ingenting. Dock hade jag ju önskat att den där gula varma saken som skiner kunde ära mig med sin närvaro men inte det. Sovit otroligt gott och drömmer som aldrig förr. Den ena drömmen virrigare än den andra men det är rätt faschinerande att man drömmer om det man går och funderar över om dagarna. Har även drömt sanndrömmar flera gånger- rätt häftigt :) Kommer särskilt ihåg en dröm jag hade i nian. Drömde att en av killarna i klassen kom till skolan med tuppkam. Han var inte särkskilt " utstickande" och klädde sig normalt och var normal i håret. Dagen efter kommer han med tuppkam! det var rätt lustigt. Drömde även att min morfar blev misshandlad och det blev han några dagar efter.
Kan också känna på mig saker väldigt starkt och läsa situationer och människor. Tror jag ska försöka utveckla den sidan- den andliga sidan för det tror jag kan ge en oerhört mkt. En gång då jag var och spådde mig sa faktiskt spåkvinnan att jag själv hade den gåvan bara jag utvecklade den. Saken är bara den att jag alltid varit oerhört rädd för det andliga, spöken, andra sidan, detta med att tyda tecken osv men nu känner jag att jag inte är det längre. Nu känns det bara intressant.
För flera år sen då jag drog upp persiennerna i sovrummet hade jag en väldigt tydlig 3a gjord av fingeravtryck på rutan. Jag bodde själv och ingen hade varit hos mig. Kom aldrig fram till vad den där trean ville säga.
Tror även min farfar varit och hälsat på mig några gånger :) han gick bort för ca 1,5 år sedan. Känns tryggt att det finns personer som vakar över en. Jag tror på att det finns ett liv efter detta, att vi lever flera liv och att vi inte är ensamma. Men man får ju såklart tro på vad man vill.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar