tisdag 4 maj 2010

körkort

Idag har lillebror tagit körkort! Grattis! :) och som den extremt snälla syster jag är har han fått ha min bil under dagen. Vet själv hur kul det var att köra då man just tagit kortet. Han skjutsade mig till stallet och hämtade mig efter ridningen så haft privatchafför idag och han kör riktigt bra. Jobbar helgen och tänkte promenera dit så om jag känner mig på riktigt snällt humör kan det nog hända han får ta bilen hela helgen.

Pysslat på hemma, gjort ärenden, hälsat på mamma och sen varit i stallet. Har en riktig formsvacka då det gäller ridningen och just nu känns det inte alls speciellt kul att rida. Känner mig som en nybörjare som inte har koll på alla kroppsdelar. Farucco är absolut inte min typ av häst då jag har väldigt svårt för hästar som försvarar sig med att springa och bli stark och däremellan knappt svara framåt och anfalla alla andra hästar. Nää nu vill jag gärna att det ska gå bra några gånger så det känns kul igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar