måndag 31 maj 2010

Sjuk flytt

Som sagt har jag idag hjälpt Pernilla att flytta. Denna flytt kommer gå till historien som den mest knäppa, underhållande och komiska flytten någonsin. Den har innehållit ALLT. Har skrattat så jag nästan grinat. Där ett tag trodde vi att vi var på fest med blandade människor- allt från januari, februari besiktningstant till snygga ynglingar, stressad hyresgäst och Speedad? pappa. ( till hon som flyttade ut) Där fanns även en vit schäfer och Pernilla blev nerlurad i källaren och jag blev kidnappad av en 4-årig pojke. Dessutom var jag helt säker på att jag såg en enorm brunbjörn gående på Edeforsgatan under en halv sekund. Måste varit en stor variant på brun Newfouland eller blandning men såg först inte ägaren och aldrig sett så stor hund. Känner mig helt snurrig. Tror jag måste gå och köpa en Tip Top!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar