onsdag 30 juni 2010

Besök

Tjolahopp!
Linda samt zambo sov länge idag. Kan bero på några nätters nattsudderi. Förstår inte varför jag alltid piggnar till då andra går och lägger sig? Sen blir jag helt inne i boken jag håller på och tänker: bara en sida till...
Var i allafall iväg till Sunderbyn och mötet med en av våra kunder, läkare och arbetsledare. Mötet gick fort och bra. Avhandlade apotek, hämtade ut ett paket och körde hem.

Hemma fick jag ett av mina berömda tokryck. Plockade och städade lite, satte om några blommor samt putsade köksfönster och bytte till nya gardiner. Pernilla kom mitt i och jag fick underhållning i form av sång och gitarrspel medans jag strök. Sen gick vi ut med sopor och åkte till coop och pantade hur många pet flaskor som helst och köpte..."cencur" men det börjar på T. Åkte till P och surrade samt fick besök av någon vi inte såg. Ingen av oss blev dock rädda- konstigt. Nu lite mys.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar