torsdag 3 juni 2010

Ny design

Jobbat dygn, varit på willys i spöregn med endast en topp på mig (då jag inte hade något mer i klädväg med mig till jobbet bara för att det var sol igår...) Vi var ju bara tvugna då att gå in på röda korset där jag köpte mig en varm kofta och ett par jeans men det var bara för att jag inte skulle bli förkyld ;) Kunden och kollega hittade också varsitt fyndplagg. Kom hem, vilade lite för känner av rätt mkt i luftrören/små hängig och MÅSTE vara friskare på lördag. Då jag vaknade hade jag fått ett sms av min kära P som varit in på min blogg och gjort om den lite :) fint va! Tusen tack gumman! Nä nu ska jag fortsätta min eftermiddag med skvaller läsning och halstablett tuggande. Är det något ni undrar över vad gäller kändisars nya frisyrer, klädstilar eller om dom varit otrogna/gift sig/skilt sig eller över den nyaste dieten- så kontakta mig! Hade planer på promenad och träning idag men tänker faktiskt bara vila så jag orkar dressyra i helgen. Ledig nu till måndag kl 15. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar