torsdag 24 juni 2010

Glaaaaad midsommar.

Glad midsommar på er gott folk!
 Igår var det en intensiv dag med mor runt blomsteraffärer (tog 100 år typ) och andra affärer, vi planterade blommor på morfars grav, käkade pizza, åkte till mammas kolonilott och sen åkte jag till stallet för att se P rida. Hade tänkt fota då dom egentligen skulle rida programridning utomhus men det var så mkt mygg så dom red inne och min B-iga kamera tar usla kort inomhus. Tog ut Thåtte så han fick äta lite gräs innan deras lektion men det var lite jobbigt att hålla reda på myggorna som både bet honom och mig så det blev ingen längre stund. P red Kamira och det såg trevligt ut och sen kollade vi på tävlingsgruppen som hoppade bana.

Var hemma runt 22 och hade då varit i farten sen 12 så var rätt skönt att komma hem. Pysslade på lite hemma och har lagt ut min nya färgglada hallmatta. Kom på sen att det kanske inte var världens bästa köp med tanke på att den ska handtvättas och att jag har en " Zambo" som brukar parkera döda fåglar just på mattorna i hallen. Nåja den var ju inte alltför dyr och får chansa och tvätta den helt enkelt.

Nu ska jag strax åka till jobbet och jobba dygn. I Morgon midsommar fest/födelsedagsfest i Hagaviken med Hippie tema, lekar, mat och mingel- Trevligt :) Sen jobbar jag igen från 15 midsommardagen och dygn igen. Hyfsat bra med pengar då man jobbar storhelg.
Nä nu lite nytta innan jobbet.
Max 4 varv runt stången!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar