onsdag 2 juni 2010

Det där med lagomt...

Har jag alltid haft lite svårt för. Gör jag en sak vill jag gärna göra det ordentligt. Åker jag på gymet så ska det verkligen kännas att man varit där, man ska vara totalt slut i musklerna och känna sig sådär behagligt slut. Går jag en promenad så vill jag gärna gå en bra bit så att det liksom "räknas" och jag mår riktigt bra då jag kan vara i farten och röra på mig. I bland skulle jag dock behöva någon som kunde bromsa mig lite. Mest troligt hade jag ändå inte lyssnat på personen men ändå :) Var lite olydig igår och satte mig på hästryggen trots ridförbud och eftersom jag ska rida dressyrkurs till helgen så borde jag ju typ vilat idag och tills dess men det där med vila är inte heller min grej. Därför promenerade jag till jobbet idag i den strålande solen. Tror det är ca 4 km från mig och en rätt bra/lagom sträcka att gå för mig. På rasten ville Eva gå ut och gå så då följde jag med henne på en 30 minuters promenad till...borde ju def nöjt mig med den första promenaden men ibland har jag lite svårt att förstå :) Man blir väldigt hungrig av promenader och hade lätt kunnat äta upp en isbjörn och 4 TipTop till efterrätt! I Morgon blir det promenad hem igen och ev ett styrkepass på em. Till helgen ridning, mat, vin, trevligt sällskap och bio. Kan fasen inte bli bättre :) Nu ska jag leta upp en isbjörn. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar