tisdag 1 juni 2010

rida eller icket rida...

Var i Sunderbyn kl 07 50 idag och har fått droppet samt spruta i fotleden. Tydligen hade jag gått alldelens för länge med inflammationen i fotleden för den var rätt ilsken och läkaren trodde att det nog skulle behövas fler än en omgång cortison i leden. Efter nästan exakt 18 års kamperande med min ledsjukdom så vet jag ju helt klart att en led ska avlastas 24 timmar efter en spruta. Problemet är bara att jag har ridning i kväll och om jag inte rider så är det 3e veckan jag missar :(  Min ridgrupp har markarbete (hoppning) så hade i allafall bara tänkt lalla runt lite på planen bara för att få lite hästkänsla. Tänkte om jag nu sitter alldelens stilla och snällt i stolen i solen tills i em så kanske jag kan rida...lite?....:) Får fundera på saken. Fick i allafall väldigt glädjande nyheter på medicinfronten. Inte för att det är aktuellt just nu men om det blir så underlättar det helt klart!
God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar