fredag 4 februari 2011

freeeeda!

Äntligen helg och fredagsmys! Ska dock inte mysa så mkt utan har visst en gigantisk tvätt att tvätta... min tid börjar 22 och det är inte troligt att jag ens är vaken då efter denna intensiva vecka. Väldigt dåligt med tider i våran tvättstuga. Försöker få tag i mamma som förhoppningsvis vill ta emot en dotter med smutstvätt och låna ut sin maskin lite och ta en liten yatzy eller två. Antar hon ska se lets dance men tror jag ska bojkotta det då Bagge åkte ut förra veckan :( Grrrrr

Jobbat 26 timmar och kompade en timme på förmiddagen och stack iväg till Bramberg som håller på att fixa mig. Han vill att jag ska gå hos honom två gånger i veckan då det är så mkt som ska fixas till. Just nu är vi inne på att stärka vänster sida som är väldigt svag och jag tycker liksom att han bara ska "bryta" till i rygg/nacke/bröstrygg men det vill inte han då jag så lätt får frakturer... kanske är bra om man tänker efter :) Litar fullständigt på honom men tyvärr är det väldigt dyrt med alternativa behandlingar. Får tänka att det är en investering i mig själv men lönen räcker inte riktigt till. Ska jag gå så ofta som jag bör blir det 3600 kr i månaden! Gulp.

Snart iväg till Hermelinen och öron, näsa, hals doktorn. Är remitterad dit tydligen men har ingen aning om varför och vad jag ska göra där. Kan vara för att få hem den där utrustningen som ska mäta koldioxid samt syre då jag sover men vet inte om en sån läkare har hand om det? lär ju märka.
Sen blir det handla, hämta ut boxen, försöka lyckas installera den och hitta kanaler om inte min tekniska vän P kommer förbi. Du får en tia samt tillgång till valfritt program i en timme ;)

Otroligt skönt med tre lediga dagar. Ev ska vi till Jokkmokks marknad i morgon och där har jag aldrig varit så det blir skoj. Mina reskompisar ska dock visst köra häst på förmiddagen så dom kanske är helt slut av frisk luft och körlektion.

Anmält mig till dressyrlägret för Maria i sommar. Bäst att vara snabb för förra året försvann platserna som smör i solsken. Betalat in hälften samt valt hästar.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar