tisdag 1 februari 2011

Tisdag

Varit en rätt intensiv dag. Jobbat 8-17 och det kändes lite länge. Åkte direkt till stallet och lektion där jag red en krullig ponny som jag var rädd skulle braka och falla ihop eller nåt. Den verkade så liten och ej ridit ponny på år och dar. Föredrar nog dom större varianterna om jag får välja. Pernilla kom med dotter och chokladboll som vi intog i omklädningsrummet medans vi analyserade ridlektion, hästar och ryttare. Pernilla skulle hem och lägga dotter-annars hade vi nog suttit och "hästnördat" ännu. Sett ett avsnitt av den hemliga millionären och har kommit fram till att jag också vill ha massa millioner så att jag kan åka runt och hjälpa behövande människor och djur. Vilken lycka det måste vara att kunna förändra människors liv till det bättre och se deras glädje!
Nä nu dusch, bok och säng.
God natt! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar